When Im strong

Assalammualaikum.. Again. I thought im already move on. Tapi masa buat aku flashback balik.. Ahh..kejam kau wahai masa.. huhhu.. Its ok. Tok sah dok melalak ok. Aku cuma teringat je. Buang ayaq mata je pi nangis..Aku bagi diri aku sikit lagi ruang.. Since belum nak bertolak ni.. Aku izinkan diri aku flashback apa yang  pernah aku ada dulu.. Dulu.. Sekarang tak lagi. Sebab...lepas ni.. Lepas aku pergi.. Semua ni aku kena tinggalkan. Tok sah bawak laa.. Buat sakit balik je nanti kan.. Dulu aku gelakkan orang..  kawan aku la.. Rindu pakwe sampai demam.. Sampai sakit.. Ahhh..karut semua itu.. Boleh ke rindu sampai buat kau sakit? Ikut logik akal aku macam susah nak percaya. Ikut logik sains aku pun lagi la susah.. Tapi nahhh.. Kena batang hidung sendiri.. Rindu sangat sampai demam.. Aku rindu individu yang pernah aku rapat dulu.. Ha..dah ok. Tak nak mula lagi.. Anyway.. Tq  Avril Lavigne.. Sudi nyanyikan lagu When You're Gone untuk aku.. Dah lama tak update blog sambil dengar lagu..huhu.. ok sekian.
Thanks for reading :)

No comments: