Heartless

Assalammualaikum. Lama tak update since aku demam panas minggu lepas. My health is under maintenance . Kena cepat sehat supaya aku tak risaukan ibu ayah bila nak bertolak pergi nanti. Rasa nak share something.. For someone yang ada whatsapp aku baru-baru ni..  Kadang.. setiap tindakan aku semua bersebab .. I am kind of people yang simple. Aku tak suka benda yang rumit. Let me clear here. Ada sebab kenapa aku tak bagi tahu mana aku akan sambung belajar? Course apa aku dapat? Bila aku nak pergi?.. Im very selective .. Ye. Aku memilih. Tak semua aku akan bagi tahu.. Aku tak suka nak kecoh-kecoh . Tak perlu la kot. Even i asked mom and dad not to tell anyone.. But only for the close one. They understand me. So i would like to highlight here.. Ada sebab kenapa aku begitu. Kenapa aku memilih. Sebab manusia kadang pura-pura ambil berat .. Aku  tak suka yang begitu. Ya.. Im very straight forward person recently. People took me for granted.  Pernah kena dulu. Ada yang konon nak ambil tahu. Atlast dia komen itu dan ini. Look.. Kalau tak mampu bagi sokongan jangan pula menjatuhkan.  Keras betul sekarang ni hati aku. Kadang rasa macam bukan aku yang dulu.. Putih kata aku maka putih la. Jangan nak memandai tukar. Aku harap lepas ni kalau ada yang aku tak berkenan nak jawab soalan korang moga korang faham la ye. Kalau aku biarkan macam tu je pertanyaan korang means aku tak rasa korang perlu tahu.. Simple as that. Tq.  P/s: aku tak pernah rasa entri aku serius macam ni setelah sekian lama..huhuhu
Thanks for reading :)

No comments: