Titip Doa

Assalammualaikum.. I feel sorry for him as i cant attend for his open house..  Lucky he is very understanding.. Tq :)  Siang tadi hantar adik aku balik Ipoh rumah sewa dia.. Cuti dah habis.. But aku janji dengan dia.. Kalau dia cuti sem nanti aku nak bawa dia beli something.. Tak apa..tak lama pun. Since aku dekat Perak siang tadi otak aku fikir someone.. Dah balik Tapah ke belum dia? Balik naik apa?  Sampai pukul berapa? Those  questions bermain dekat otak aku.. Tak jumpa punca  jawapan. Alhamdulillah.. Terima kasih.. Sekurangnya lega juga hati bila dia dah selamat sampai kampus.. Apa-apa pun.. Kepada dua orang yang aku sayang ni.. all the best untuk sem ni..Selamat masuk kampus balik.. Aku pon tak tahu apa cerita  dia yang dekat Tapah tu.. Tapi aku yakin.. Naik sem ni mesti banyak test and quiz.. Tapi tak pasti test and kuiz apa..  Since aku x dapat update.. Tak apa.. Aku doakan yg terbaik untuk keduanya.. Focus pada  study.. Jaga markah kuiz and tests since itu markah carrymarks..  Semoga sem ni dapat score dekan.. InsyaAllah.. Usaha..doa dan tawakkal.. Jangan tinggal solat.. Apa2 pun aku akan doakan untuk dua2.. Paling penting untuk dekat Tapah tu,jaga kesihatan.. Tak mahu sakit selalu.. Jangan lupa makan vitamin yang mak bekalkan.. Minum air banyak. Rehat dengan cukup... Sekian...
Thanks for reading :)

No comments: