Harapan ~

Assalammualaikum.

ok settle kerja untuk hari ni.
petang nanti nak ke KLIA.
pagi tadi awal-awal pagi ibu dah bagi aku list barang untuk beli.
and pagi tadi juga setelah sekian lama aku kena drive kereta ibu ke pasaraya.
dekat berani la aku nak bawa.
haha..
lagi pun Auto.
kalau kereta ayah tu memang tak ada nya aku nak bawa.


jenuh juga aku tolak trolley yang penuh dengan segala macam rempah dan barang-barang kering.
esok kiranya nak buat kenduri kecil-kecilan.

eh..sudah lah.aku nak cerita pasal buku .
aku google lagi.
buku ni tajuk dia The Art of Paragliding.
penulis dia Dennis Pagen.
harga dia 75.00 dollar New Zealand.
bila aku convert harga dia jadi RM192.78.

mahal juga kan?
tu belum masuk dengan postage.
kalau postage luar negara mesti lagi mahal dari biasa..



bila aku check dekat Kinokuniya tak ada pula buku tu.
means kalau aku nak aku kena beli dari luar negara.
HAHAHAHA..
harapan~~




Thanks for reading :)

No comments: