Syukur Alhamdulillah

Assalammualaikum.. Alhamdulillah.safely arrived Boting tercinta..Balik kampus dengan kesihatan yang kurang memuaskan. Demam. But at least sem ni aku dah jarang sakit. Jarang juga melawat U.k.. kalau tak sebulan 3 atau 4 kali masuk U.k.. Aku nak share berita gembira ni.. Apa2 pun aku nak ucapkan terima kasih pada sesiapa yang mendoakan kesihatan pak cik.. Alhamdulillah.. pak cik dah balik rumah.. Lega hati aku..Dapat la pak cik rehat betul2 dekat rumah tu nanti.. kalau dekat hospital environment dia tak selesa sangat..bising la..trganggu kadang2 nurse doktor datang cek.. Mak cik call pukul 6 petang tadi.. Mak cik yang bagi tahu pak cik dah balik.. Terima kasih mak cik.. :)  tercuit rasa rindu.. mak cik and pak cik layan baik sangat.. "Bila nak datang Palong lagi Myra?" errr..InsyaAllah mak cik..Kalau ada umur panjang saya ziarah mak cik pak cik ya..Semoga Allah lindungi mak cik pak cik.. Lega sangat bila dapat berita pak cik dah keluar hospital. Sabtu lepas mak long buat kenduri. *kenduri lagii? kenduri mak long dan pak long nak buat haji InsyaAllah..Mak long jemput qariah masjid kawasan mak long untuk buat bacaan Yaasin dan doa selamat ..moga selamat dan dipermudahkan urusan di sana..InsyaAllah Amin. Aku sempat sampai kan hajat aku pada mak long. Aku minta supaya selitkan sekali nama pak cik supaya pak cik cepat sehat. Mak long terus bagi tau niat aku pada ustazah yang memimpin bacaan yaasin dan doa selamat tu.. Alhamdulillah.. hari ni aku dapat berita pak cik dah keluar hospital..lega rasanya :) syukur..
Thanks for reading :)

No comments: