Mak Abah.. Myra rindu :'(

"Aku tak nak layan kau dah".. ye Myra..kau kena sedar satu perkara itu.. Aku cuba nak bawa bincang.. nak selesaikan dengan baik.. Aku tak nak jadi macam sekarang. Tapi apa pilihan yang aku ada? Aku banyak buat masalah .. Sekiranya betul ada ruang sikit aku sendiri nak baiki semua.. Tapi aku yakin semua dah tak ada.. Sebab itu dia yakin berkata begitu..  Aku tak nak ganggu dia lagi.. Mungkin dia  happy tanpa aku. Aku tak nak jadi punca orang lain stress .. Cukup  la Myra.. Mak Abah Myra minta maaf kalau ada terkasar bahasa selama ni. Terima kasih sebab layan Myra baik sangat.. Myra rindu sebenarnya dekat mak abah and anak mak seorang tu.. Tapi sekarang keadaan dah berubah. InsyaAllah.. doa Myra akan sentiasa untuk mak abah.. Mak..rindu lauk maman :'( mak.. tu yang pertama and terakhir kali myra makan sayur maman.. Abah.. rindu suasana rumah abah yang besar and bersih tu.. Rindu kampung tu. Air sejuk.. kata-kata abah terngiang ngiang lagi.."Air mandi tadi sejuk ko?" .. sejuk la bah.. air kawasan kampung..mana nak dapat dekat  kL.. Myra minta maaf mak abah.. nak sangat ziarah.. tapi kenderaan tak ada.. jauh sangat. :(  nak naik teksi tambang sekarang pon dah mahal.. myra memang rindu mak abah. :'(
Thanks for reading :)

No comments: