One fine day

Assalammualaikum..  urm..Mr.Yoshi Pasha post lagi gambar pasal paragliding.. Kali ni list name untuk competition kot..aku tertunggu tunggu gambar dia fly.. serius aku excited .. aku nak jadi macam dia satu hari nanti InsyaAllah.. nak sangat take off sendiri.. aku nak rasa fly sendiri.. kalau sebelum ni Abang Nafi bawa aku tandem kali ni aku nak fly sendiri pula.. aku nak belajar lagi pasal paragliding. aku rasa seronok pula tengok website paragliding yang tunjuk gambar2 orang fly.. haha..besarnya impian kau Myra >.<  aku dah lama pantang dari minum ais.. aku tak nak semput.. kadang tu ada juga  terkucil...aish.. sekarang aku nak jaga BMI aku.. supaya berat badan aku sesuai dengan payung nanti.. sekarang aku dah mula simpan duit syiling..aku dah mula jimat..ikat perut..puasa pun ada..aku nak beli payung.. kalau tak ada  payung cemana nak fly?? hurm..doakan impian aku yg satu ni tercapai ye :)
Thanks for reading :)

No comments: