Sebuah Permulaan

Assalammualaikum.. Salam Ramadhan. Lama blog ni aku biarkan tidak berpenghuni. Aku nak kurangkan masa aku di laman sosial kalau boleh sebab nak focus pada pelajaran. Since aku dah janji dengan someonw untuk perform semester ini,aku akan cuba.!  So aku teruja sambut Ramadhan kali ni. Alhamdulillah Allah beri aku kesempatan untuk jumpa Ramadhan tahun ini. Azam aku pada Ramadhan kali ini, aku nak mantapkan lagi hafalan Yaasin. Sebelum ini aku tak sepenuh nya hafal.  Aku kena juga buka buku Yaasin bila ada beberapa ayat yang aku lupa. So kali ni aku nak hafal surah Yaasin tanpa perlu tengok lagi pada buku. Yang kedua..aku nak ambil kesempatan bulan Ramadhan ini untuk berdoa  kebaikan aku keluarga and orang- orang yang aku sayang.. Aku nak jadi kan Ramadhan medium untuk aku didik diri aku untuk terus kuat mengharungi cabaran yang mendatang.. InsyaAllah. Akhir kata, aku nak minta maaf salah silap aku sebelum ini sekiranya penulisan aku ada yang mengguris hati mana-mana pihak. Aku masih belajar dan akan tetap belajar. Moga segala kekhilafan yang datang dari diri ini dapat dimaafkan.. Terima kasih
Thanks for reading :)

No comments: