.....

Assalammualaikum. aku percaya..Jika Allah berkehendakkan sesuatu maka jadi lah ia... Aku percaya dengan apa yang aku rasa sekarang.. mungkin saja petunjuk.. isi hati aku terlalu kuat mengatakan 'ya'.. setelah apa yang jadi,aku terima..  insyaAllah..doa aku sentiasa ada untuk dia.. aku selitkan sekali nama nya di setiap solat hajat aku. jika di dalam kesulitan moga Allah permudahkan segala urusannya..moga Allah berikan dia kesihatan yang baik..sembuhkan lah jika dia sakit... aku mohon satu nikmat ini Allah berikan padanya berterusan.."Ya Allah..jangan Engkau putuskan nikmat kesihatan yang baik untuknya..sembuhkanlah dia daripada penyakit yang sedang dia alami. Tiada daya bagi kami untuk melawan ketentuan Mu.. pada Mu tempat kami memohon pertolongan. berikanlah dia kesihatan yang baik agar segala ibadah dan urusan hariannya dapat dilakukan tanpa sebarang kesulitan.. Maha Kaya Engkau yang memberikan nikmat kesihatan kepada hamba Mu.. berikan pada nya.. berikan kesihatan yang baik pada NH b. MN.. Amin..
Thanks for reading :)

No comments: