Silang panggung

Assalammualaikum..

aku bersyukur sangat lately ni aku busy.
sampai tak sempat nak lunch.
dekat seminggu aku tak lunch
oohh..maafkan aku wahai diriku.aku telah langgar prinsip hidup aku sendiri.
tapi bagus juga bila tak sempat lunch ni.
jimat sangat beb.
petang baru aku makan..
bila aku beli makanan time petang,kau tahu je la lauk pon tak banyak..
so aku ambil apa yang ada je..
bila ambil lauk saki baki yang tinggal, orang tu pun tak charge mahal.
dalam rm2-rm3 aku dah dapat makan dah.
tak kira la lauk apa pun.
tak dapat ayam tapi dapat telur goreng dengan kicap pun dah alhamdulillah.


so malam ni aku makan roti hotdog..
cukup la alas perut dekat sini.


tapi bila dah lama tak balik ni,selera tekak rasa semacam.
rasa nak makan macam-macam.
aku dah lama sangat tak makan mekdi
serius dah lama.
dekat 2 bulan tak makan.
ahh..
nafsu sangat semua tu,
nafsu..huh!!
syuhhh..jangan ganggu iman aku..
haha


kalau dapat mekdi aku tak nak banyak..
aku nak Spicy Chicken McDeluxe, kentang large,coke large, mcflurry oreo and Sundae Choco..perghh!! nikmat sangat weyy!
tak pandang kiri kanan dah.
*uish..saka apa yang telah bermaharajalela dalam badan aku ni??




Thanks for reading :)

No comments: