Duit lagi?

Assalammualaikum.

ok wajib bagi salam.
wajib!!


aku baru nak lepas lelah lepas settle proposal ENT..
serius banyak pakai duit
betul kata senior.
ENT memang banyak pakai duit..
nak-nak lagi bila kena print.
dekat situ aku dah pasrah.
nak buat cemana?
belajar memang banyak pakai duit.
susah sangat bila tak dapat PTPTN ni.


semalam roomate bawa berita best untuk aku.
"beb..kau dah baca memo kolej?"
aku: "belum..asal?"
"minggu depan daftar barang elektrik..dekat anjung atas.."

i was like, pffffttt!
duit lagi??
aku ni dah konfirm-konfirm kena bayar RM30.
lappy,charger and water heater.
erghhh..


aku ni kalau selagi boleh jimat aku nak jimat.
sebab untuk minggu final exam memang tak akan masuk lagi dah elauan makan.
agak meruntun jiwa bila selesai print proposal ENT , aku buka purse tinggal berapa hengget jee..
tak sampai rm10 kot.
sabar lahai.


sekian.

my talk:) kalau tak daftar boleh tak? tapi jangan la buat spotcheck nanti.
Thanks for reading :)

No comments: