sweater

mana nak cari sweater yang tebal and selesa tapi harga tak mahal sangat?.. aku nak sweater macam aku punya dulu..best je pakai. almaklum je la..budak semput macam aku ni setiap malam tidur kena pakai sweater.. kalau tak pakai pagi2 aku akan bangun dengan bunyi 'guruh' di dada..dia punya wheezing kemain kuat lagi..laa ni aku pakai baju dua lapis je bila tidor.. sebelum cuti thaipusam hari tu lelah aku datang lagi..puas aku tanya budak2 rumah ni kalau2 dorang ada sweater lebih..hampeh! last2 aku pinjam sweater kawan baik aku..syahir..segan bak hang pinjam sweater lelaki.nasib baik dia ada sweater lebih..so dia bagi aku pinjam sehelai..aku dah pulangkan dah..ok now aku nak minta korang suggest kedai mana yang jual sweater yang macam sweater aku dulu..i really need it..
Thanks for reading :)

No comments: