Bawa... aku pergi..

boleh someone bawa aku lari dari kampus ni??
aku nak keluar kejap dari suasana kampus yang serba busy ni.
aku tak dapat balik.
kalau balik kerja memang tak buat.
sebab aku dah  mind-set ,kalau aku balik aku tak nak sentuh kerja.
aku nak spend time dengan family aku je.

pleasee..
bawa aku jalan-jalan keluar pergi mana-mana je la.
kalau dapat keluar pergi makan pon syiookk juga.
release stress dari makan makanan yang sama dekat dalam ni.

lama tak dapat mekdi ni..
terbayang kejap spicy chicken mc-deluxe..

lama juga tak makan big apple donut.
perghh!!
mengidam sesangat!


bawa aku try dip-dip pleasee..
aku tengok page dip dip dekat facebook cukup buat aku terliur.
aku suka coklat..tengok coklat dia buat iman aku tergugat!








ahh..nafsu sangat semua ni..
area sini ada big apple and mekdi je..
tapi jauh sikit la nak kena keluar.
jusco seremban 2 tu ada big apple.
terminal one tu pula ada je mekdi.

tapi nak keluar nanti macam payah je..
aku tak pernah keluar ke sana untuk sekadar lepak-lepak hujung minggu.
sebab memang payah.


nak keluar kena awal pagi.
nak balik kena cepat sebab nak kejar bas.
so macam payah sangat! hahaaha.

minggu-minggu akan datang aku memang tak nak balik dah sampai la study week.
aku pesyen tak suka balik bila study week.
ibu ayah pun dah tahu.
lebih baik aku stay dekat kampus ni..
gerak juga aku untuk study.
dekat rumah tu banyak sangat halangan nya.

aku estimate minggu depan last aku berkuliah.
sebab sekarang pon banyak subjek aku dah habis belajar.
lecturer pon macam malas nak mengajar.
"awak baca sendiri la ye.."
sempoi sangat lecturer aku.


pleasee..
bawa aku keluar kejap dari kampus ni.
aku nak release tension..


*member setiap minggu keluar pakwe jemput..
hah! untung la kawan.. keluar berdua tu elok-elok..
pandai2 la ye bawa diri..
dah pesan banyak kali..selebihnya terpulang pada engkorang.



sekian 

my talk:) layan lagu mirrors by justin timberlake ;)




Thanks for reading :)

No comments: