Langkah ...

Allahuakbar..

apakah ini rindu??.
berat nya ya Allah..
aku tak mampu ya Allah. :(
pinjamkan aku secebis kekuatan..

Terima kasih pinjamkan secarik kasih sayang..
Terima kasih beri aku peluang untuk menyanyangi

Jujur diri ini akan sentiasa menghormati dan menyayangi insan yang pernah aku panggil kakak suatu ketika dlu..
Ya Allah..
izinkan aku untuk terus menyayangi 'kakak' ku..
izinkan aku untuk terus mendoakan kesejahteraan nya di sana..
sungguh aku ikhlas menyayangi nya sebagai seorang kakak..


kuperlihatkan diri aku seceria mereka yang lain sedang hati aku masih menangis..
mungkin aku tak sekuat beliau..
mampu melupakan segalanya secepat mungkin..

sengaja aku simpan segala tentang dia..
kerana aku ingin terus mendoakannya setiap kali ingatan ku padanya menerpa.


Ya Allah.
pelihara lah dia di sana meski kami tidak seperti dahulu..
hadirkan nya insan-insan sekeliling yang sentiasa menyayangi dirinya..
jangan Engkau sulitkan urusannya..permudahkan segalanya..
lapangkanlah hati nya ..


bantulah dia dalam segala urusannnya..


Ya Allah..
redha kan lah hati ini...
benarkan aku untuk terus mendoakan yang terbaik buatnya..
Ampunkanlah segala dosa2 kami..
pelihara lah dia dunia dan akhirat ..


Ya Allah..
Limpahkan kasih sayang MU kepadanya.. :(
Jauhkan dia dari bahang api neraka MU.. :(
jauhkan lah dia dari bahang api neraka MU ya RAHMAN.. :(
jauhkanlah dia dari bahang api neraka MU ya RAHIM :(



Sungguh aku merindui nya..
Lindungi lah dia di sana Ya Allah..
Berilah sebaik baik pelindungan baginya dunia dan akhirat..
Ya Allah,
lindungi lah dia dari insan2 yang ingin menyakiti hatinya.. :(
Berkati dan rahmatilah perjalanan hidupnya.
Ampunkanlah kedua mak dan abahnya..
rahmatilah kedua nya dengan rahmat MU wahai zat terpuji..



Ya Allah..
peliharalah hubungan silaturrahim kami dalam doa ku pada MU..


Amin..




mungkin aku bukan yang terpilih..
bukan juga yang terbaik..
tapi aku yakin..
aku ikhlas menyayangi walaupun aku tidak mampu memberi lebih dari itu..



sekian 


my talk:) kaki bakal mengundur langkah.. aku bukan yang terpilih dan tempat aku bukan di sini..


Thanks for reading :)

No comments: