Donut Gebu :(

Assalammualaikum..

ni nama nya tak ada rezeki..
baru siang tadi aku tweet pasal teringin nak makan big apple donut, tup2 kawan kelas aku, Afiq reply tweet bagi tahu dia baru balik and ada beli donut gebu tu..
dia offer aku sebijik..
wahh..riang ria sangat aku time tu..
tak sangka kebetulan si Afiq tu beli donut gebu and bawak balik Beting..


tadi lebih kurang pukul 9 lebih dia mention aku dekat twitter suruh aku turun anjung untuk redeem donut gebu yang dia offer tu..
"myra,turun anjung..aku bawa donut ni..kalau lambat habis.."
mungkin tak ada rezeki kott..
aku tak mampu nak turun anjung..kepala berdenyut migrain waktu tu..
what can i do?? aku ucap thanks dekat dia sebab offer..aku tak larat nak menapak ke anjung..
its ok la..baik betul si Afiq tu..
susah payah tweet suruh aku turun anjung..


Ahhh..Donut Gebu..


sekian..

my talk:) rezeki roomate aku dapat rasa donut gebu .. me is sad..hahaha

Thanks for reading :)

No comments: