Pasif !

Assalammualaikum.

ok..kali ni aku update belog dengan gaya foyooo..
haha..
duduk sambil sandar belakang aku sendal dengan bantal.
alamak! apa cer?
gini la gamaknya kalau dah kena asthma attack.
gua tak mampu nak buat apa-apa jenis aktiviti pon.
serius aku akan jadi pasif sepanjang hari.

Pfttttt!!
aku paling benci kalau kena asthma attack.

pagi tadi memang teruk asthma aku sampai kan aku tak dapat pergi kerja.
dah siap breakfast kot..
sorry sayang-sayang teacher..
doakan teacher cepat sehat. nanti kita jumpa ye..


gaya aku dah macam orang ESKIMO dekat kutub !
sweater hijau zip sampai atas.
kaki stokin biru belang-belang..
wahh! sesekali terasa comel kejap. hihihi..



malam tadi tepek cool fever dekat dahi pun sekejap je bertahan.
konfius kejap..
aku tampal dekat dahi or aku tepek dekat cerek air??


cuaca aku tengok berpotensi untuk hujan lebat lagi petang ni..
huhu..
jangan la sedemikian rupa...
kalau hujan lebat, lagi la aku down..!


oo..rindu dekat Adam..
rindu juga dekat Yiyie.
take care dear boys.


sekian

my talk:) lalalala






Thanks for reading :)

No comments: