Wishlist lapok ..

Assalammualaikum..

sadiss!! sangat sadiss..--'
post kali ni aku hupdate guna netbook roomate !
thanks a lottsss kawan! *nah cupcake!

hectic day aku dah pun berakhir.er..siang tadi!'
alhamdulillah..test untuk paper QMT dibatalkan!!
sekali lagi.. percaturan Allah itu indah :)

so malam ni aku dapat beri sedikit ruang untuk aku merehatkan diri..

tak banyak aku nak sosek dekat sini.
hati meronta ronta nak balik..
dah rindu setengah mati dekat family tercinta..


sebenarnye apa yang aku nak highlight dekat sini,bukan pasai test yang cancel last minute..dan bukan juga pasal teruja nak balik ampang..
tapiii..
tapiii..

aku dah gila bayang dekat sandal merah tu..:(
acano??

wajib masuk WISHLIST ni...
ye..wajib!!


balik rumah nanti nak pecah tabung..
kot ye la kalau cukup! haha
nak menabung pun payah!
kalau dulu time sekolah rendah,setiap kali balik mesti masuk 5 posen..
wajib!

bila dah besar ni,duit mengalir bagai air!
TAK SEMPAT NAK TADAH!
boros sangat!

jangan bagi aku masuk shopping complex..
nanti makin rancak aku keluar duit..
nampak baju cantik sikit, tangan gatai nak beli..

alaa..bukan aku spend dekat benda yang tak tentu hala..dekat baju pun kan??
so,tak pe je la kot?? ;) hehee..

ibu and ayah pun selalu juga ingat kan..jimat sikit.
tapiiii.. hurm..

ok,kali ni last..
aku just nak sandal tu jee..
dah lama dah usha..
yang best nya aku usha pula time poket berhabuk!!
memang tak pat apa la kan?..hahaha


paiseh!!

sekian..


my talk:) ikat perut! ikat perut! haha..
Thanks for reading :)

No comments: