YOU MUST BE KIDDING ME ! :O

Assalammualaikum.

you must be kidding me!!

aku baru godek-godek page AL-IKHSAN..
and aku jumpa natang ni..!!

laaaawaaa sioottt!
aku ingat dah tak ada stock dah~~
sebab sebelum ni aku bukak page dia, sandal ni dah tak ada dalam catalogue..
*baru nak kemas2 baju nak lari batu belah batu tertangkup..eish.
cepat la raya!!
nak pau duit raya dekat semua abang and kakak sedara aku,then aku boleh beli sandal ni..:(


this sandal really turn me crazyyy!
cer tengok kaler dia..
merahhh tuu..shomatt pula aku nengok.


I love red most.



lawa nya! lawa nya! lawa nya!!
mohon abang2 hensem al-ikhsan dapat simpan kan sepasang saiz 5..
apa nak jadi,aku mesti dapat kan sepasang..
ya,MESTI!! wajib!


sekian.

my talk:) tak lena aku tidur malam ni..gila bayang kejap dekat sandal tu..~~ sobs!



Thanks for reading :)

No comments: