Impian

Assalammualaikum..

masih dalam mood raya??
hehe..of course la kan..?


mood raya aku dah makin kurang..
sebab aku hanya ada baki 4 minggu sebelum final.
apa lagi, PECUTTT!!!!

ada seseorang istimewa salurkan impian dia dekat aku..
kata nya, dia nak jadi orang pertama datang LCCT nanti untuk hantar aku further study..
i was like, oooo...besar nya impian dia. :')
besar juga amanah yang aku nak bawa tu..
but itu bukan beban untuk aku..
sebab memang cita-cita aku ke arah itu..

cuma, impian yang dinyatakan pada aku, betul2 buat aku tersentuh and bagi semangat baru untuk aku.
InsyaAllah.. doa kan myra ke sana ye..:)

tak ada apa lagi nak komen.
tapi InsyaALLAH.
Myra cuba sedaya mungkin.

Terima kasih beri kata-kata semangat untuk myra. InsyaALLAH myra cuba tunaikan impian itu.. 

sekian.

my talk:) miss you.. really miss you.. yes i do. wish you were here NOW ...SE


Thanks for reading :)

No comments: