Duet den bertingkek-tingkek..~

Assalammualaikum..

hari ni aku terpaksa batalkan niat untuk balik kolej.
kereta ayah pula buat hal.
so nak tak nak esok aku kena balik juga..
sebab tak nak tertinggal pelajaran..payah nak kejor nanti yeop!


tadi siang aku keluar kejap pergi satu kedai sukan ni..
kebetulan aku nak cari barang sikit, aku minta ayah singgah kejap dekat kedai Al-IKHSAN..
hurrmm.....
"nak cari apa dekat kedai ni? " ,persoalan ayah aku tinggal kan tanpa jawapan..
aku pun tak tahu nak bagi jawapan apa??..  hehe..
aku minta ayah tinggal dekat motor je..lagipun tak lama aku masuk kedai tu..


motif??
aku pun tak tahu apa motif sebenar aku masuk kedai tu?? haha..
aku bukan nye nak beli..
senang cerita aku just nak survey dengan lebih dekat je macam mane ghope sandal yang aku gila-gila kan selama ni..
hahaha.. sengal bukan??..
sumpahhhh shoooomartt der!

kaku kejap aku!
ada seorang bro ni datang dekat aku..
tanya sama ada aku nak beli ke??.
haha..
aku just senyum jee..
bak kata ustazah sekolah aku dulu, senyum tu sedekah!

"sandal ni ramai girls ambil dik."
aku: .......
"ambil la sepasang.. ni harga lepas discount.sebelum ni harga dia ..."
aku: ....errr....
"adik nak pakai ke? ke beli untuk orang?''
aku : err..bang! terima kasih. esok lusa saya datang balik..!


aku rasa makin lama aku stay depan sandal tu,makin tak keruan aku dibuatnya..
abang tu pula saja nak promote lelebih dengan aku..
stresss.....

nasib abang yang promote tadi tu tak berapa nak hensem sangat..
kalau tak,aku rasa aku dah lama rembat sandal tu..hahaha..*gilo!


so,kesimpulannya,
apa pun yang jadi,aku mesti dapatkan sepasang!
harus! mesti!
balik kolej nanti, kena ikat perut..
senang cerita, puasa la gamaknya~~


sekian..

my talk:) duet den bertingkek-tingkek! duet den bertingkek-tingkek! *kalau la duet aku bertingkek tingkek~~~ hahahaa
Thanks for reading :)

No comments: