ohh.. adik ku!

Assalammualaikum..

so hi!!

baru lepas otp dengan my lil princess.
motif col dia sebab nak sakat dia konon nya dia dapat plkn.
hehee.
almaklum je la..
aku pun tak berapa suka dengan program cenggitu..
yes! aku tak nafikan program tu bagus.
Alhamdulillah..sebab time aku dulu,nama aku tak naik! hihi


kemain cuak lagi adik aku sorang tu..

"sayang, kakak dah cek plkn tadi and nama adik ada untuk siri yang pertama.."

u know what respond dia?.. hehe

"alooooooooo!!! adik tak nak!! adik dah agak dah nama adik mesti naik. sepatutnya kakak yang dapat dulu.....alooooo.."

hehee.. *ku hanya dapat ketawa keriangan..geli hati juga bila dengar keluhan 'aloooo" dia yang entah aku pun tak tahu berapa harakat! haha

so,kesudahannya,memang dia tak dapat pun~~
kemain menjerit bagai nak pecah gegendang telinga aku ni..
aku dapat bayangkan,time tu mesti dia joget2 ala-ala chicken dance! ahaha
gasak la adik aku sorang tu~
Thanks for reading :)

No comments: