Insyaallah aku kuat..

Assalammualaikum.

lately ni tahap kesihatan aku makin menurun.
ni kali kedua yang paling teruk lepas sem dua hari tu.
my system didn't function well.
migrain dah jadi sahabat sejati aku
jumaat lepas aku terpaksa ambil cuti sendiri sebab kepala aku betul2 rasa macam nak pecah!!
kebetulan roommate aku pula dah gerak pergi kelas awal sebab dia punya giliran makmal biology jatuh pada minggu ni,
so tersadai la aku sensorang dalam bilik sementara nak tunggu waktu pukul 10 untuk kelas statistic
aku gagah kan diri juga nak ke kelas.
mungkin Allah dah tetapkan setakat itu saja kederat aku.
aku tak mampu nak ke bilik air untuk mandi..

pandangan aku kabur dan makin lama semakin gelap.
untuk beberapa ketika aku dengar hanfon aku berbunyi.
kawan2 mula call bimbang sebab aku tak muncul di kelas..
tak ada daya untuk aku jawab hp.

dugaan bulan Ramadhan.
aku terima dengan redha.
insyaallah aku kuat.
doa kan kesihatan aku baik seperti sedia kala.


sekian.

my talk:) aku nak sehat macam dulu..
Thanks for reading :)

No comments: