salam..

fuhhh..fuhhh..
aaaaaashhuuuumm~!

tak ada apa aku nak tepek dekat belog aku ni..
dah masuk bulan mac kan?
so,maknanya aku akan final!
ok,no more wasting time after this.
focus! focus ! and focus!

baru-baru ni aku wakil blok kediaman aku untuk pentaque..
urm..no komen..
coz aku ni sekadar bidan terjun je.
then bila lama-lama main,aku fall in love the game tue.


alhamdulillah..masuk juga semi final..haha

lately ni aku selalu dapat mimpi pasai ....
dan aku puas dok garu kepala yang tak berapa nak gatal ni.. apakah disebalik mimpi itu??

rindu?? ahh..tidak sama sekali --'
hati aku dah immune..dah keras..tak rasa apa-apa dah.
u throw me like rubbish..then ill give it back just like your way..adil kan?
aku rasa dah sampai masa nya aku delete semua pasal benda tu.
aku tak nak ada apa-apa memory-terindah-lah-sangat --''

product dari situ pun aku tak rasa nak ambil lagi..
tak terlintas pun..kalau dulu ye..aku excited tahap max..
even jiran aku bagi sepotong pun aku tak rasa nak jamah..
alih-alih ayah aku yang tolong licinkan.

you know what??
this is what life all about.
sampai satu tahap,manusia perlu ada pendirian diri.
berhak untuk mempertahankan hak sendiri.

and 1 more thing.
bohong kalau aku kata aku tak rasa rindu nak roger insan tersebut.
my reason is one..and the only one..
put yourself in my shoe.then u'll know how it feels..
kalau dapat lupakan semua yang jadi, anda memang manusia hebat!
paling perit bila kita mula kenal apa makna 'kawan'..

minta maaf kalau ada salah silap.
sekadar picisan pengalaman.


stay silent and grow matured..


Thanks for reading :)

No comments: