setelah dua bulan di ampang*

assalammualaikum!!

yuhuuu!! derr!! i'm back!! ;) hahaah.,,
setapak aku melangkah ke uitm,seolah-olah pintu gerbang uitm yang tersergam indah itu melambai-lambai dan tersenyum menyambut kedatangan aku..
tatkala masuk ke kawasan kampus,aku dijentik perasaan,HOBIN JANG HOBIN!!..
bersemangat derr!!
insyaallah aku akan buat yang terbaik lagi! :)
doakan ye!


macam biasa la,sampai je di kolej kediaman,masing2 tak sabar2 nak jumpa member!
even aku! ;p haha..
tengah aku sibuk mengemas dan menggeledah beg barang2 yang aku bawak,tibe2 ade orang bagi salam dari luar bilik aku..
u know man??? ;)
kak ain datang derr!! hahaa..
bagai nak pecah rumah aku ni bila kita orang jmpe!!
masing2 menjerit!! macam 2 tahun tak jumpa!! haha.padahal 2 bulan je~~
saling berpelukan~~ ooo..sooo sweett..:P ahahha..*sengal!
then dia teman aku kemas barang2 yang masih bersepah~


overall,alhamdulillah..semua nya berjalan dengan lancar~..
aku seronok duduk di sini,even tak sama rumah lagi dengan housemates aku sem lepas..
no worries~ ;)
even tak 1 rumah,but kita orang masih 1 blok!! rumah kita orang pon tak la jauh mane,~ dokek jo!! :p ahah.
so,tak ada alasan la untuk kita orang tak visit antara 1 same lain~ ..;)
huhu..


dari petang,sampai la malam semalam,kita orang gath sama2..
woohuu! heaven beb!
terasa macam zaman dulu2..;p haha..


even malam pon,aku masih lepak dekat rumah kak ain~ haha.,
borak bagai mak temah~ ade je cerita nya~
lepak punya lepak,aku tak sedar dah pukul 3 pagi!
lol!!
memang tak la aku nak balik sorang2 rumah aku yang jarak nya hanya 30 meter je~~ gelap bhai!! haha.
and kak ain pon tak nak lepas kan aku balik sorang2~
u know what?? dia offer aku tido dekat rumah dia..
bagai kan orang mengantuk disorongkan bantal,aku pon,..."OK!!".
haha..


papepon,aku seronok dan bersemangat nak teruskan study aku dekat sini..
insyaallah! aku akan beat! buat kali kedua..
tak ada benda yang mustahil bagi aku dalam dunia ni.
ok guys!!,
sampai sini saje je la..
anggap la ni juadah dari blog aku setelah sekian lama aku menyepi~ haha,,
do pray for my success! ;)


thanx u!


my talk:) friend is everything to me..may Allah bless our friendship insyaallah ila jannah..:)
Thanks for reading :)

No comments: