ESTRADA! :)

Assalammualaikum! ya sheikh! ;)

ya maulana! ya habibi!!
ya spanar!! *gulp! spanar?? ;) ehehee..
ok,aku dah start merepek!..

guys! hari ni aku off!
ape perasaan aku???
................................
YABEDABEDUUUUUUUU!!!! ^^

dalam seminggu hari ni la yang aku nantikan~ huhu..
setelah penat 6 hari bekerja,1 hari yang diberikan aku manfaatkan dengan sepenuh penuhnya~.
hehe..


ape boleh buat?? adat bekerja~ memey la macam tue..;)
overall,aku enjoy kerja dekat tempat sekarang ni..
staff2 semua sporting bagai!
kita orang kerja semua dalam suasana yang enjoy^^.


hah!
aku nak habaq mai..
since aku kerja dekat sana,aku terus dapat nama baru~
haha..ni semua supervisor aku punya kerja!
but aku berterima kasih juga dekat dia..sebab bagi nama yang,.umphhh!! WAALLLLLAAAAHH! ;) hehehe
MIRA ESTRADA!
hah! tue la nama baru aku..;p
korang hado??? :p
almost 24 hours dia akan panggil aku dengan nama tue..
mula-mula aku janggal~
but lama-lama aku dah biasa dengan nama komersial ala-ala sepanyol aku tue..:p haha..


"ESTRADA!!!""  dumm!!!
bergegar secret recipe tue bila supervisor aku panggil dengan nama tue. hehe..
sesekali melilau anak mata customer2 yang ade dekat situ..
dengan harapan nak tengok muka ESTRADA yang dimaksudkan itu! ;p hahaaa


papepon,aku happy bekerja dekat situ.
sekarang ni aku dah mahir nak handle kek..
so,lepas ni kalau korang nak mintak tolong aku buat decoration piping dekat atas kek,huhu...roger2 la aku.;) hahaa..konfirm aku boleh kasi gempak korang punya kek tue.~ :p
dulu,ketaq-ketaq gak jari jemari aku yang penuh lemah gemalai ni..
tiap kali nak piping atas kek,mesti tulisan aku macam budak tadika..senget je~
and bertambah buruk lagi bila kek tue jadi comot! walawey!!
cian customer~~ haha..
tapi sekarang,aku dah pro! ;D
haha..
usaha tangga kejayaan~

sebagai penutup,nah layan la tengok gambar2 yang sempat aku ambil time ofis hours..:p haha.








staff yang rapat dengan aku..dia ni junior aku time sekolah dulu..but now dia 'cikgu' aku..aku byk belajr macm mane nk handle kek dengan dia..:)


















Sekian.


my talk:) setiap perkara yang kita lalui dalam hidup,tak semestinya semuanya manis-manis belaka..dan tak juga yang manis itu sesuatu yang berkekalan..pahit,masam,masin adalah rencah kehidupan kita.terima la sesuatu perkara itu dengan pikiran yang waras..kerana setiap kejadian adalah untuk mematangkan kita..:)




Thanks for reading :)

No comments: