insyaallah..aku akan kuat..:')

salam..

mungkin ini yang dinamakan takdir..
musibah yang menimpa tak dapat untuk aku nafikan.
Alhamdulillah..Allah beri aku kesempatan untuk aku berjasa pada kedua orang tua ku..

Berat mata yang memandang..berat lagi bahu yang memikul.
mungkin setakat ini rezeki kami.
insyaallah..rezeki akan datang dilain hari.

tak dapat aku gambarkan perasaan ketika ini.
jika aku punya peluang,aku akan guna kan sebaik mungkin.

khuatir akan tahap kesihatan ibu.
esok aku akan balik ke uitm untuk menjalankan amanah pihak uitm.
tapi aku tak sanggup nak tinggalkan ibu sendiri dirumah dalam keadaan begini.
aku terikat dek janji dan tanggungjawab sbg seorang anak..
masakan aku akan tinggalkan ibu semasa ibu tengah sakit?..
ibu cuba kuat untuk meneruskan hidup seperti biasa..
tapi aku tahu,ibu cuba menahan sakit nya..

mungkin aku perlu pertimbangkan tugas aku..
ibu lagi penting buat aku..


sekian..

my talk:) Ya Allah,dugaan yang engkau turunkan buat keluarga ku,berat untuk aku pikul..tapi aku tak kan pernah putus asa..sihat kan lah ibu kembali..kuat kan lah semangat ku..
Thanks for reading :)

1 comment:

Miss Lady said...

kenapa dengan ibu kak ? ibu sakit apa ?