hadiah harijadi yang paling bermakna ... :')

salam.

semalam genap la umur aku 19 tahun..
alhamdulillah dengan segala nikmat yang ALLAH berikan selama ini..

awal nya,aku janji dengan diri aku untuk tak nak lagi nangis..
cukup la sebelum ni..
tapi hati kecil aku tak berhenti berharap..
mengharap akan sesuatu sempena hari lahir ku..
hampir setiap saat aku melihat pada screen handfone..
ah..! tiada~
aku menanti dengan penuh sabar akan kehadiran nya..
sampai suatu ketika,aku hampir putus asa..

mungkin dia lupa?..
tak mengapa la kalau dia benar2 lupa..
tapi aku yakin..
yang dia ingat akan tarikh semalam.

tak dapat aku gambarkan perasaan tatkala apa yang aku nantikan selama ini akhirnya menjadi kenyataan.
syukur.
aku sangat terharu..
aku tak tahu kenapa tiba-tiba air mata yang selama ini aku tahan,gugur juga..
ah! aku tewas mengawal nya lagi.
hati kecil tak pernah berhenti tersenyum.. :')

"ini adalah hadiah yang paling bermakna buat aku."


sekian..

my talk:) terima kasih untuk ucapan itu..:') myra hargai sangat2..
Thanks for reading :)

No comments: