if you read this.. :')

salam..


balik dari rumah cousin aku tadi,aku terus berkurung dalam bilik..
aku ngaku..lately ni aku suka duduk sorang-sorang.
bilik tu je yang faham perasaan aku.
kadang-kadang aku boleh duduk seharian suntuk dalam bilik..
bukan nya buat ape pon..
aku just duduk atas kerusi pejabat yang bagi aku,tempat paling tenang..
bila jiwa aku kacau,aku akan duduk dekat kerusi pejabat tu..
kerusi pejabat tu multifunction.
kalau aku rasa mengantok,aku akan sandar..
kalau aku rasa 'gila',aku akan pusing kan kerusi tu..
last-last kepala aku pon naik biol..


kalau aku ada kesempatan untuk buat hanya 1 perkara terakhir,aku tak yakin sama ada aku kuat atau tidak untuk buat perkara tu..
perasaan dalam hati aku bercampur baur.
diluar aku senyum..ketawa bagai nak gila..
tapi dalam hati aku sayu..
serius beb..
kali ni aku kalah dengan perasaan aku sendiri..
betul kata budak bulat. :')
aku hanya pura-pura kuat..
tapi sebenarnya tidak.


ok..aku mengaku..dalam perkara ni memang aku kalah!!
sekuat mana aku nafikan benda tu,last-last aku yang hujan.
sekuat mana aku berpura-pura,tapi hati aku memberontak.
kalau aku ada peluang tu,aku akan guna kan.
aku harap peluang tu berpihak pada aku.
hati aku bermain dengan pelbagai persoalan..
adakah dia pon sama rasa ape yang aku rasa saat ini?.
maybe tak kot..aku je yang syok sendiri..:')


aku belek barang-barang tu tadi..
ya Allah..makin lama aku belek barang tu,makin sayu hati aku..
why??..
dekat situ juga sekali lagi aku hujan.
seandainya dia tahu apa dalam hati aku,.. :')
if aku tak berkesempatan,maybe aku akan simpan ape yang aku rasa..
aku akan simpan dengan rapi :')


barang-barang tu penuh dengan makna..
dari hati,aku muncul kan kepada sesuatu.
nilainya mungkin tak semahal ipad..
dan tak juga setanding hadiah yang berharga.
tapi cukup la sekadar membawa makna yang paling mendalam buat dia.
*maybe aku je yang lebih-lebih ni.. :')


aku masih tak boleh nak lenyap kan perasaan ni.
berat beb..
terlalu sukar buat aku.
mungkin selama ni aku pendam,dan bila sampai suatu ketika nya,inilah yang jadi nya. :')

"YOU RAISE ME UP..I'M STRONG WHEN I'M ON YOUR SHOULDER"


if u're here,in front of me,please listen to my lil heart.. :')
listen to what i'm going to say..
and i want you pour what's your inside.. :')
i believe..if i feel that so,you deffinetly feel that too.
*aku harap apa yang aku rasa ni betul :')


aku harap sangat sisa masa yang aku ada ni,dapatlah aku gunakan dengan baik.
put away all the bad feeling..
i'm begging for this time only :')
let's make a strong moments for us.. :')
so that i can bring along with me as my inspiration.. :')
you are the one of my strength..
and our moments are my inspirations.

till here..

listen to our voices..:')
and please let me know if you're ok with it.
coz i relly running out of time :')


my talk:( i need your cheers to send me..:')
Thanks for reading :)

No comments: