crying in smile

salam.

guys,
SALAM AIDILADHA..

hurm...berat rasa nya aku nak ucap benda tu..
sebab aku sedar,tak lama je lagi..
aku hanya ade beberapa saja hari untuk aku spend dengan orang yang aku sayang before aku pergi..
susah and berat bagi aku nak berjauhan dengan dia orang semua..
lebih-lebih lagi dengan orang yang rapat dengan aku..

mood aku sekarang,sedih.
ok,aku mengaku.
memang aku lately ni jadi cenggeng sekejap.

semua persiapan dah hampir lengkap..
tinggal nak heret bagasi keluar je..

bila aku pandang barang-barang yang ada dekat sudut bilik aku ni,
hurm...... :')
it's ok..
aku pergi untuk sementara waktu sahaja.


then aku pandang barang yang aku dah sedia kan untuk mereka..
erghhh!!
my tears suddently drop!
god please give me the strength..

seriuosly aku tak boleh nak pandang benda-benda tu..
bila aku pandang,hati aku sayu :')
sorry..aku tak boleh nak terus kan lagi.


sekian..

my talk:) .....
Thanks for reading :)

No comments: