rusa menanduk,penyu tersungkur..:D

salam..


hobin jang hobin!
haha..
korang pernah dengar tak cogan kata tu? ;)
bagi yang duduk bawah tempurung,tu la cogan kata untuk team bola negeri sembilan!

dengan penuh rasa bangga,aku happy bila team bola aku menang!
wuuuuhhu!
kepada supporter penyu,team anda maybe belum cukup umphh! lagi..;p
heehe..
nok buat lagu mano??redhooo~


bak kata pengulas bola semalam,terima kasih to sharbinee,goal keeper penyu sebab bagi peluang kepada S.Kunanlan menerobos kan bola masuk ke gawang dengan gaya yang agak sentimental..huhu..
act,aku tak yakin yang bola itu akan masuk..sebab cara dia sepak,penuh lemah longlai..*for me la..
tapi,sharbinee membuka peluang lagi besar untuk bola itu masuk ke gawang..
HAHA..
at least sharbinee bagi hadiah deepavali untuk S.Kunanlan..:p


aku tabik dengan persatuan bola negeri sembilan..dorang sanggup beri kan peminat harga tiket dari rm50 ke rm30 kepada penyokong yang datang beli tiket bola..
gua tabik sama lu!!
sanggup dorang korbankan duit persatuan semata-mata nak hargai penyokong..
at last,pengorbanan dibayar dengan kejayaan!
tahniah la ye!
kekal kan pengurusan yang terbaik!


sekali lagi,TAHNIAH NEGERI SEMBILAN!

sekian.


my talk:) nogoi totap di hati~ :D
Thanks for reading :)

No comments: