just for #you

salam..

aishh..dah berhabuk belog pink aku ni.
sedar tak sedar dah lama aku tak balik 'rumah'..
huhu..
sori guys!
aku punya tahap kemalasan semakin melampau sekarang ni..
idea dekat dalam kepala hotak aku sentiase beratur..
tapi aku tak ade mood untuk aku layar kan dekat belog aku ni..
tapi kali ni,aku paksa diri aku..
sebab belog ni umpama diari aku..
sehari tak tulis diari,layar kehidupan kita umpama tak sempurna..:)


maybe cerita aku nanti agak ketinggalan zaman..tapi aku akan pasti kan plot dia 'fresh!' :)


ok..

to calon spm sek.men tmn kosas: so,how was your graduation and farewell party?? :) dah ade mood nak bertarung dalam dewan nanti?? teringin tak lagi nak sarung jubah merah tu time dekat ipts/ipta nanti?? :))
bangga tak bila korang berjalan dekat tengah-tengah khalayak parents/family yang datang semata-mata nak tengok kejayaan korang?? :)


bila tengok muka seorang demi seorang naik pentas dengan jubah labuh diiringi pulak muzik tradisi graduasi,terselit rase,wow!!
ini rupanya pelajar yang cemerlang and optimis untuk kejar kejayaan..

bangga wok!
cuba tanya parents or siape-siape la yang datang time majlis tu,ape perasaan dorang bila tengok korang naik pentas ambil anugerah..:)


ok..pada majlis graduasi lepas,myra datang untuk bagi sokongan dekat dua orang adik myra ni..;)


from left myra and zyza..*sayang korang<3

yang kiri tue ade bagi tahu..dia nak sangat myra datang time dia grad..heehe..
ok,atas permintaan dia,myra datang..
but actually,sebelum dia bagi tahu,myra memang nak datang..;)
puas myra sosek-sosek dekat orang yang terlibat pasal majlis graduasi tu..
why myra nak datang??
urm..first and foremost,myra nak bagi sokongan dekat dia untuk terus maju dalam ape bidang yang dia ceburi..
*i will not stop supporting her..:)
besides,sebelum ni myra memang dah pasang niat dah..
kalau myra sambung belajar jauh mane pon,myra akan turun untuk join majlis graduasi tue..
lastly,myra datang sebab myra nak tengok dia pakai jubah merah yang pernah myra pakai tahun lepas! :p haha..


alhamdulillah..hajat aku tercapai juga..:)

but hari tu aku create something for her untuk dia ingat and simpan dalam diari hidup dia..:)
hehe..
*hopefully it is..:)


huhu..aku terpaksa jadi nakal sikit sehari sebelum majlis tu..
adoi..
*i have to.. :)
aku terpaksa bagi tahu dia yang aku tak dapat hadir majlis grad dia nanti..
walawey!! serius time tu aku tak sampai hati nak buat 'pembohongan' tu.
then,aku berkomplot dengan mama dia..^^
hehe..
bukan berkomplot ape pon..just nak buat surprise je dekat dia..:)

then mama dia pon bagi green light..:D hehe..
*caya lah mama!

pagi hari graduasi tu,aku jumpa mama dia dekat tempat yang dijanjikan..:)
kita orang breakfast sama-sama then naik ke dewan sama-sama..

suddenly hati aku terdetik nak intai dia dari jauh..:)
maybe niat aku baik..Allah permudah kan jalan aku pagi tue..
tup-tup dia time tue baru keluar dari toilet.
terus aku jerit nama dia..:D
TERSENYUM wok!!
haha..
happy agak nye time tue kot bila nampak aku?? :)
#perasan.

u know what,time tu hati aku menjerit,..
"hey!! i'm coming for u!"
eceh! macam cite hindustan la plak..:D

ok2..sambung balik cerita..
then aku masuk dewan untuk majlis yang ditunggu-tunggu..
perarakkan masuk graduan-graduan jadi acara pertama majlis..
segak and ayu je semua..huhu..
aku tengok muka seorang demi seorang.......
.....................
.......................
tup! tup!
eyh!!! adik aku tue!! ;D
haha..
ooo..yeah! satu kepuasan terselit dekat situ..:)


aku skip la ye..coz majlis uh lama..
then tiba time ambil anugerah..
aku tengok mama dia sibuk teliti buku atucara yang ade senarai nama graduan..:)
huhu..
*teruja agak nya nak tengok anak tersayang naik pentas..

then tiba giliran nama dorang berdua..
perghhh!! bangga beb! :)
huhu..adik aku naik pentas pakai jubah graduan!! :)

begitulah tamat cerita aku pada kali ini..:p
haha..
habis majlis,kita orang snap2 gambar..:)


to my lil angels: congratsss!!
and for myra,bila adik send text yang adik nak sangat akk datang time grad adik,u know what,my heart suddenly melt! haha..
bila adik sendiri cakap macam tu,of coz akk tak nak hampa kan.:)
i try to give the best support as i can.
i want to let u know that there's me behind u.!
same goes to you zyza..:)
keep it moving..chase your aim!
never quit!
sorry kalau akak nakal sikit and 'terpaksa'tipu adik..akak just nak bagi surprise je..:)hihi..
lain kali MAYBE tak nakal lagi..:p hoho..
all the best to both of you!
#sayang korang ketat-ketat!


sekian..

my talk:) asal emotional post kali ni?? sob! sob! *suka hati kita la..:p
Thanks for reading :)

No comments: