DADALI??...cukop!

jujur..aku masih nak komen lagi pasal lagu DADALI..

aku tertanya-tanya,lagu tue berdasarkan cerita yang sebenar ke??kalau betul la kan,aku rasa aku nak nangis!!
huhu..sedih kot.. :(
*aku dah cakap,yang aku dah berubah.

sekarang pon aku masih dengar lagu tue dari you tube..
headfone aku pasang tahap maximum!
*lantak la kalau pekak..aku suka lagu tue..
huhu..
masuk ni dah 12 kali aku play aku tu..
sedihhh...wok..:(

sob..sob..

hei deyyy!! asal ego sangat?? orang tu dah sayang kau.appreciate la sikit!.
adoi..:D
*melepaskan ketidakpuasan hati bila perempuan dalam lagu tue tinggal kan orang yang menyayangi dia..
wahhhh! aku dah expert bab-bab cintan! ahaha..
dah parah ni..-.-''


"aku..ingin kan dirimu..datang dan temui aku.kan ku katakan padamu,..aku sangat mencintai dirimu...oooooo..."
*pecah rekod! aku nyanyi dalam blog..:D ni nama nye buang tabiat!
HAHAA..

sekian..

my talk:) layan~
Thanks for reading :)

No comments: