aku disampuk??

salam..

halo! halo!!

kali ni aku ada mood nak update entri baru..
tapi aku pon tak pasti ape yang aku nak tepek dekat entri kali ni.

ha!! aku dah dapat idea ^^
huhu..*rupanya otak aku masih cekap berfungsi seperti sedia kala.:P

guys!! aku nak bagi tahu,yang aku dah tersampuk semangat K-POP!
hah?? natang ape pulak K-POP tu??
mustahil la korang tak tahu plak kan?
ni semua adik aku punya agkara!
tiap-tiap petang dia akan heret aku sekali tengok cerita BOYS OVER FLOWER..
mula nya aku nyampah!
sebab keempat-empat teruna dekat dalam cerita tu,semua nya lembut-lembut belaka!
eeeeuuww!
adakah itu sekadar watak??atau pon keperibadian yang semulajadi??
puas aku pikir..still tak dapat jawapan! ;P
HAHA..


then lama-lama aku mula minat.! aku mula minat dengan jalan cerita dia.
kira boleh layan la~
adik aku bagai orang histeria tiap kali tengok cerita tue..-.-''
bila ade je scene yang romantik,dia dulu yang jerit excited!
aduhh!! ape nak jadi dengan dia..-.-''


bila hero and heroin dalam cerita tu bergaduh,dia mengeluh..
bila dorang date,dia jerit gembira..
bila dorang bergurau,dia pulak yang melompat!
hahaha..feeling gila! :p


time pmr,sempat jugak dia layan cerita tue..aku tak tahu ape nak jadi dengan dia..
aku ade jugak tanya dia,"agaknya soalan pmr ko nanti kan,mesti keluar pasal boys over flower kan??"
then dia jawab,"ade..sebab tue adik kena revise cerita ni.."
amikauww! -.-''


tiap hari tak lekang nama JAN DI,GU JUN PYO,KIM BEOM,..
*TENGOK! aku pon dah boleh hafal nama dorang semua! :p haha

aku tak nafi kan la yang teruna-teruna dalam cerita tu,ade muka komersial..
sebab tu la,ramai yang jadi gila bila tengok muka dorang..

petang tadi episod akhir cerita tue..aku tarik nafas lega..sebab lepas ni no more korean story in the house!
malangnya~
aku lupa satu perkara!
dekat astro ade saluran yang siarkan cerita korea!
OMG!!
menjadi masalah bila adik aku dah selesai pmr..
adoiii~~~
nak je aku buat jahat. ;)
mintak ayah aku tukar kan saluran tue ke saluran lain..:p
huhu..
dapat tukar dengan saluran CARTOON NETWORK pon ok jugak kan?? ;)
haha..
*evil mood! ;p


ape-ape pon,aku dah fall in love dengan KIM BEOM!!
muahahahhaa..! :p
*gedixx!
alaa..fall in love je.bukan nak kahwin betul-betul pon..;)
huhu..

ok lah..sekian..


my talk:) handfone aku dah dekat 2 minggu buat masalah..-.- asyik hang je.tolong la.aku sayang kau wahai handfone.kau satu-satu nya nyawa aku.
i can't live without you!!
Thanks for reading :)

No comments: