ape-ape pon tak boleh..

salam..

balik dari sunway piramid petang tadi,badan aku dah rasa lain.
sejuk je..
maybe sebab sejuk kot dekat court ice skating tadi..
hidung aku ni jangan cerita la..penuh!
aku tak dapat bernafas dengan sempurna.
lepas maghrib tadi aku telan ubat..
tunggu masa je nak lalok ni.


aku on fon aku yang aku off sejak semalam.
fon sekarang dah tak ada makna buat aku dah..
aku tak tahu kenapa..
sayu hati aku bila tengok fon tu..
it's ok..

then lepas aku on fon,berderet messages masok..
tapi ade 1 message yang buat aku bersemangat..

alhamdulillah..aku dapat tawaran 'biasiswa' untuk terus kan pelajaran..
pihak yang berkenaan minta aku sah kan penerimaan biasiswa tu..
ape yang aku boleh cakap,aku akan pertimbangkan tawaran tersebut.
sekarang aku tak boleh nak buat ape-ape keputusan..
aku tak dapat pikir dengan baik..
pikiran aku terlalu berserabut sekarang ni..


sekian..

my talk:) .....
Thanks for reading :)

No comments: