untuk kau dik... ;)

Assalammualaikum!

macam biasa la ye..walaupon dah pukul 2 pagi,but mata ni masih belum mengantok lagi..
aissh..myra rasa,jam semulajadi yang ade dalam diri myra ni dah terbalik! huhu..
malam jadi siand,,siang pulak dah jadi malam!

urm..siang tadi adik myra awal-awal lagi dah buat 'perhitungan'
pergh!! tersentap myra-.-
dia awal - awal lagi dah buat countdown..

"kakak,birthday adik lagi 2 hari..jangan lupa bagi hadiah"

ha! dasyat tak adik aku?? ;p korang ade?? tak ada! :D
haha..
adoi..masak la poket myra! ;p
mana nak pergi korek duit beli hadiah dia?? ;p


ape-ape aje la dik! janji kau happy..;)
jangan mintak KLCC dah la ye! ;p
lain dari uh,insyaallah kakak usaha kan..;p
*ada ciri-ciri kakak mithali tak? ;p
hahaha..
saja nak poyo sikit.


kalau tahun lepas,myra tak beli hadiah untuk dia siap-siap..
coz adik myra sorang ni pelik sikit..;) huhu.
myra terpaksa la tanya dia nak hadiah ape..
wooo! itu jalan yang paling bahaya! haha..
sekali dia mintak,bukan sebarangan beb! haha..
kopak juga poket myra..;p
haha..


by the way,walau besar mana pon hadiah yang kau mintak,mahal mana pon hadiah itu,benda itu semua tak setanding dengan sayang kau selama nie dik..:) benda itu semua boleh cari..but u are the one! ;)
sayang kau lah dik! :)


* she means everything for me..aku tak boleh jauh beb dengan dia..rasa jiwa aku nie kosong! sehari aku tak "sakat" dia,life aku jadi hambar..i really love her..:) <3 <3
Thanks for reading :)

No comments: