cerita saya ..

salam..

urm,,sebak pula tibe-tibe bila dengar lagu kisah hati nyanyian alyah..:')
myra rindu roomates myra..mimi! bila aku dengar lagu kisah hati,aku teringat dekat kau..kau selalu memekak dekat telinga aku dengan lagu uh.
mula-mula aku tak suka lagu tue..serius aku rase itu lagu paling jiwang yang pernah aku dengar..tapi sekarang,aku rase rindu..aku rindu dengan lagu tue.kalau boleh setiap hari aku nak dengar lagu tue..
aku ingat lagi beb! bila aku nak bangun kan kau dari tidur untuk pergi mandi,kau akan bangun then terus nyanyi lagu uh..:')
serius aku tak dapat lupa.tengah dalam mamai pon ko sempat nyanyi lagu uh.
haha..tak habis dari uh,balik dari bilik air,ko akan memekak tengah lorong koridor hostel,then nyanyi lagu uh.sambil uh tangan ko pegang baldi..tuala ko sangkut pula dekat leher kau! haha..shoomart derr! :')
aku hanya tengok ko diam bila ko nak makan and nak tidur je..;) haha..
mase lain,ko asyik menyanyi je!

ok2..cukup setakat itu cerita pasal roomates myra..;)
hehe..
semalam sehari suntuk myra dengan family pergi hangout.
huhu..
pagi-pagi lagi dah pergi nilai..rumah cousin.ade hal sikit la..huhu
then ibu myra nak singgah nilai 3..
what?!
mintak ampun sesangat! panas derr! jenjalan dekat situ buat aku cepat haus!
serius gua tak gebang..*ait?? asal ayat aku tibe2 jadi brutal? haha..


memang tak lama pon dekat situ..huhu..ibu bukan nk beli belah sangat.just nak cari yang perlu je.
and then we got the CARPETS! haha.
tambah lagi koleksi CARPET ibu..;p huhu.
not bad la..sana murah.lagi pon banyak pilihan..:0


ok..then kita orang straight away balik rumah.
sebab terlalu penat..
sampai aje dekat rumah,belum sempat myra nak rehat,ibu ajak pula pergi umah mak long myra..ooo..man!
ok..i follow! hehe..
hanya myra berdua saja..ayah dengan adik tinggal rumah.
myra dengan ibu pulak drift! huhu.


dekat 1 jam lebih juga la myra dekat rumah mak long myra..ingat kan anak buah myra ada sana..boleh gak lepas kan rindu dekat dia..
tapi dia tak ada! huhu..
then myra dengan ibu singgah carefour ampang.shopping2 sikit.
balik aje rumah,ayah buat announcement..
"ok..hari ni kita makan nasi kandar"

yahoooo!! haha..riuh sebentar rumah myra..
padahal ahli jemaah menteri tak lah ramai mane? ;)
huhu..
then ayah col restoran uh untuk buat reservation..;) hehe..
kul 6.45 petang kita orang dah ade dekat RESTORAN KAYU NASI KANDAR,dekat ISKL..huhu..


lepas habis isi tangki,ibu buat plan mengejut!
"jom pergi carefour wangsamaju?"
ooo..yeah! excited again! haha..
dekat sana cari baju raye adik..
nice la..banyak giler pilihan..
then dah penat cari baju,singgah pula dekat MCD!
wooahh! melantak lagi! haha..
tapi kali ni beli dessert jew..
siape belanje??
urm,myra -.-''
haha..
adik myra punya baik dia kauwwtim! huhu..

"kakak,nak ais krim mc flurry"
punya baeeekk dia susun ayat,..;) haha.
taste bukan main tinggi lagi!
adoi..nasib2..-.-
huuhu


ok,adik myra punya pasal,myra ikot kan juga la.
bila dah dapat ais krim uh,ade lagi ayat yang dia susun..;p
haha..punya la teratur ayat dia!
"sayang kakak lah! "

owh..time belanje ar baru nak ngaku sayang kakak? ;)
adoi..
kalau tak,...opss!
teetttt!
rahsia~ :p


adik myra memang manje dengan myra..;) huhu..
untung la ade adik! huhu.
*kawan gaduh aku uh! ;p


itu saje cerita saya..;)
sekian..


my talk:) ayah buat annoucement lagi tadi.."next week kakak pulak belanje kita berbuka"
ha! what?? ;)
huhu...no probs lah! ;)
Thanks for reading :)

No comments: