big girl don't cry

big girls don't cry..
sob..sob..
*kata-kata ni dari roomates aku dekat matrik. "mimi! aku pinjam jap ayat ko ye! "
huhu..

life must goes on dude!
tak payah la nak tachink-tachink lagi lepas nie..
lantak la ape nak jadi,aku dah tak kesah dah..
i can face the reality..

well,life is hurt..
the sweetness is rare..
but the bitter is almost all the time..
*aku tak faham ape yang aku cakap kan nie.. -.-''
layan je la ye..


it's ok.
aku tak ambil hati pon..
*but aku "tertachink" je..! waaa!!
sedeh nye..:(


tak ape la..janji ko hepi la ye.
aku tak kesah tak ada semua uh.
boleh kauwwtim la! huhu..




untung la tuan empunya badan..huhu..
tapi tak apa..aku dah try dulu.
tapi bukan untuk pihak aku..
but untuk pihak orang lain..
aish..


so,siape yang nak join kelab aku??
haha..
kelab orang-orang kurang bernasib baik!
nasib aku tahun-tahun lepas selalu baik..
tahun ni je yang hangit! -.-''


benci! -.-
*akuterasani..


suka tengok ko lompat-lompat kegirangan.. :')
u have what u need..
but for me,it's possible..


come on myra! ;)
benda kecik je kan?
so no need to tachink-tachink anymore..


sekian..


my talk:) i have the old one..

Thanks for reading :)

No comments: