sabar la ye..:)

salam..

myra tertarik dengan post member lama myra..
"i hate being fragile"
dalam kot maksud dia..


tadi pulak member myra col..dia cite masalah dia.
urm..susah plak kalau ade dekat tempat ko peah! (bukan nme sebenar..)
cian aku tengok ko..asyik makan hati jew..tapi ko x penah nak luah dekat dia..
sayang sangat ko dekat dia kan?:)
sampai kan ko 'redha' dengan ape yang jadi..


kes si peah ni dah biase myra dengar..cume almaklum jew la kan..
kalau dah sayang,kena caci pon sanggup..
adoi peah..kenape la ko sanggup diperlakukan macam tue?
peah nie mengadu..setiap kali salah faham cikit,konfirm2 dia kena marah..
x cukup dengan itu,dia dilayan macam bola kertas..
huhu..
x faham??
ala..bola kertas? kena tiup angin sikit,bergolek..kena tiup lagi,bergolek..
bila angin x tak ade,dia stay..jadi penunggu setia! ;)
huhu..faham??
lau x faham lagi,gi masuk kelas sastera!  :p
huhu


bila myra tengok kes peah uh,terlintas 1 konklusi dekat kepala hotak myra nie..
urm..kalau kita sayang org uh,kita sanggup tahan dengan dia..walaupon dah macam2 kita kena..dah macam2 dia bagi..kita tetap stay dengan dia..kenape ye??
tapi ade setengah orang,dia x tahan..terus say GOODBYE! :)
huhu..
x kuat iman la tue..;p  tooink!
haaha..


ape ajaib nyer 'sayang' uh sampai boleh kasi kekuatan pada kita??
fuhh!
aku jadi ahli falsafah la pulak! :p


to peah: aku tahu ko sayang kn dia..tapi mungkin dia x nampak sayang ko yang sebenar..dia x tahu sejauh mane sayang ko pada dia..cube bagi dia masa..or ko cri pendekatan lain? aku pon yakin yang dia sayang dekat ko..cume bese la manusia kan? time marah,macam2 benda yang keluar..x kira la lelaki or perempuan..sama jew sekarang nie..kalau ade depan mata,marah2..cube kalau ko jauh dengan dia..aku yakin dia akan rase kehilangan ko.konfirm dia akn rndu dekat ko time uh..papepon,banyak kan bersabar ye..setiap suatu hubungan akan ade cabaran..dari situ kita dapat tengok sejauh mana hubungan uh boleh bertahan..tapi sayang la..sebab dalam pape perkara,ko aje yang asyik mengalah..dia pulak asyik salah kn ko..tak pernah pula nak tengok kesalahan sendiri? semua dia letak dekat ko..sabar la peah! ;) aku yakin kawan aku nie kuat! huhu..biase la tue..ego! :) manusia x dapat lari dengan ego..
aku ade tok ko peah! lau ko ade masalah,ko guna la care yang aku ajar time dekat sekolah hari uh..;)


ngantok..bubye!

my talk:) hai hidup..macam2 dugaan..:)
Thanks for reading :)

No comments: