lepas jugak rindu aku wok!! ;)

SALAM..

dah!! cukup la..aku malas nk layan kau lagi! kau buat aku fed-up dengan layanan kau! aku,kau buat macam tunggul! tunggu berjam! tapi kau tetap x endahkan!..kau ingat kau siape??
aku dah malas nak layan kau wahai FACEBOOK! buang masa aku je..lebih baik aku layan belog!.ade gak paedahnye..;) huhu..


ha! amacam?? ok x myra berlakon? ;p hahaha..
saje nak cari publisiti murahan! sekali sekaler..selalu nyer selalu kutuk2 orang..sekarang nie nak gak rase macam mane publisiti murahan uh..;) haha



woohuu! seronok gak! patot la ramai nak tepek entri gedix2..;p sebab publisiti uh best! ;p
haha..

ok lah..meh sini nak cite dengan korang ape yang jadi 1 hari nie..;)
pagi tadi tak ade ape yang best..bese2 jew..

yang myra nk cerita nie,alkisah petang tadi..myra jumpa adik kesayangan myra!!! huhu..
seronok giler beb!! ,macam setahun x jumpa! haha..jumpa dia dekat tempat tuisyen..sebab myra tahu hari nie dia ade kelas tuisyen..

then...
myra bawak sekali sekotak BIG APPLE DONUT!
alhamdulillah..tercapai gak hajat myra selama nie..:)  ALLAH maha mendengar..:)
ape yang tersurat dekat dalam hati kita,semua nye atas pecaturan NYA..:)
satu2 nye hajat myra selame nie dah pon terlaksana..:)
hehe..syukran! :)

ok2..then dia ade hal sikit nak settle dengan kwan2 dia..
pastue kita orang lepak dekat kedai CENDOL!
waa!!
sedap kan??;)
hehe..TAPI SEMUA MINUM AIR JE! :p
ahaha..suspen x??;)


dekat kedai uh,masing2 nak bukak cerita..;)
hehe..dah macam lagu CERITA KEDAI KOPI!
hahaa..
not bad!
even mase kita orang x sampai pon 1 jam lebih,tapi quite good!
mase yang ade uh,kita orang guna kan dengan baik..;)
huhu..
happening gak la tadi..
sebab kita orang asyik gelak je..:)


betul lah kata orang,..
''ade adik tunggal itu suatu anugerah..ade adik kembar pula suatu bonus"
ha!
cube faham kan betul2 maksud ayat tue..;)
huhu..
selamat mencube!
tooink! :p


aish..tak dapat lupa moment tadi..:) seyes best! tengok dia gelak,hati myra jadi happy!
gumbira!! hahaha..;)
sengal! -.-


then tadi kita orang sempat tukar surat..:)
tukar surat??tok ape? huhu..
ok..nie sempena hari adik beradik angkat kami..
maaf!
PEMBETULAN!
bukan adik beradik angkat lagi..:)
urm...myra dah anggap dia macam adik kandung myra sendiri..:)
so,event tadi hanya la suka2..:)
that's how we appreciate to each other..:)
tak salah kan?
lagi pon saje nak highlight tarikh kita orang jadi adik beradik dalam diari hidup kita orang..;)
huhu..


ahad nie,genap la 2 tahun kita orang jadi adik beradik..it will last forever..amin..:)

ok lah..itu jew cerita saya..:)
sekian..

my talk:) we are so close..
Thanks for reading :)

No comments: