sengsara bila copy tue hilang..;(

assalammualaikum..


jom ramai2 pakat bace dialog nie..;)
hee~


"hari nie hari bodoh saya pak encik"
haha..
cube teka,dialog siape nie???;)
kalau siape yang layan cerita LABU LABI,
mesti korang tau dialog siape dekat ats ni..
hee~


pagi2 lagi myra dah bangun..
perghh!
sejok gila pagi nie..-.-'
terase campai ke "gear box" aku..;p
tooinnk!
haha..


em..hari nie aku punya kerja semua serba x kena..
and sekarang nie aku tengah hot and spicy..-.-'
benda yang paling bernilai buat aku,
dah hilang!!
geram gila~
grrrr..
benda yang kecik macam tue pon aku x boleh nak simpan elok2..


aku perlukan bnde tu sekarang gak..
nak pinjam copy dari kawan,
ada yang dah lupe sama ada dia org ada dapat bnde tue or x??
padahal,muka dia orang aku masih ingat lagi..
sebijik-sebijik~
time kursus hari tue,kita org gabung kelas join taklimat dari encik ape tah name dia.??-.-'
encik tu datang ciap bagi taklimat complete lagi..
then bagi lagi kita orang copy sebagai rujukan..


sekarang nie bila aku tnye pasal copy uh,
masing2 dah lupe..-.-'
wooaaahh~
tension dibuatnye..
tapi x salah kan member aku..
aku ni pon 2 x 5 jew ngan dia orang..
2 x 5=???
alah senang jew..
32 la!
haha..
(bodoh nye..-.-')


ok2..
aku x nak merepek panjang2 dekat sini..
time nak taip post nie,
tibe2 aku teringat dekat kembar aku..
ha!
mesti dia masih simpan lagi copy tu..
hope dia x buang..;)
heehe..
fythraa!!!!
aku perlukan kau...;p
(biol ape myra ni??-.-')


got to go..
until meet on the next post..
daa~


sekian..

my talk:) i really need the copy!....waaaa~
Thanks for reading :)

No comments: