i'm waiting for u..

assalammualaikum..

hari nie aku off..
em..makne nye,aku x keje la..

lagi tadi aku dok surf internet..
aku bukak 1 website nie..
dari semalam aku bukak website tue..
bukan website lucah k..
aku ni budak baik..


ok..
ape yang aku nak cerita dekat sini..
aku teringin sangat2 nak pergi situ..
sebelom ni aku dah pergi situ..
tapi kali ni aku nak pergi dengan orang lain la pulak..


tempat tue best beb..
sesuai la tok family and member..


aku ingat nak lepak sana dengan dia..
tapi dia x nak..
aku dah try tanya..
tapi dia tetap dengan keputusan dia..


salah aku..
memang padan la ngan muka aku..

entahlah..
aku x tahu nak pujok macam mane lagi..
aku kena tanggung la apa yang aku dah buat..
'padan muka kau myra!'
hahahah..


tapi kalau boleh,
aku memang nak sangat2 pergi sana..
bukan sebab ape..
sebab aku memang nak spend time dengan dia dekat sana..


em...
dah lah..
aku x boleh nak paksa..
tapi aku harap sangat bulan jatuh ke riba aku..
(sengal ke myra nie??-.-')






em..papejew la..
aku tak ada mood nak post panjang2..
plan nak ke sana time cuti sekolah ni..
aku akn tunggu lagi..
mane la tau kot2 dia terbukak hati nak pergi dengan aku yang banyak buat masalah nie..-.-"
(aish...lain macam je bunyi..)


ok la..

sekian..

my talk:) i'm waiting for your final decision..hope i'll get second chance for it.
Thanks for reading :)

No comments: