awak,tolong bangkit..kami rindukan awak..

assalammualaikum..


hey!
aku tibe2 pulak rase nak tachink ni..;(

huhuhuhu...
waAAAAAAAAA!!!

sedih kot..
(apa kena pulak dengan myra nie??-.-')


korang nak tahu kenapa aku jadi macam nie??
huhu...
aku baca la 1 post ni..
dekat blog orang..
sebelom ni aku ada baca gak..
tapi aku silent aku punya speaker laptop.
coz aku x suka la nak bising2 time aku nak bace post tue nanti..
(konon nak baca ngan kusyuk..-.-')


tadi aku singgah lagi blog tue..
kebetulan time tu aku tengah layan lagu dekat you tube..
tengah dok sibuk aku bce post dekat blog tue,
tibe2 ada lagu masuk..
yang pastinya,bukan lagu yang aku pilih dari you tube.
so,aku pause kejap lagu dekat you tube tu.


perghhhhh!
wa cakap sama lu!
sedeh giler kot..;'(
huhuhuhu..
post yang aku bace pon lebih kurang dengan lagu background blog tue..
alahai~


serius aku cakap,
rase macam nak melimpah air empangan dekat mata aku nie..;'(
waaaaaaaaaa!!!!


(sejak bila myra pandai sedeh2 ni???-.-')


aku x boleh nak bagi tau blog siape..
tapi kalau korang dekat tempat aku,
then bace blog tue,
memang sedeh beb..


berat betul ape yang dia lalui..
tapi aku tabikkkk springgg!!!
dia kuat..
even somtimes dia down..
tapi aku percaye..
dia cukop kuat tok tempuh semua ni..


bagi aku,
dia seorang perempuan yang cukop kuat tok hadapi semua ni.
biar pon sesekali dia lemah..
tapi aku percye,
suatu hari kalau dia bangkit,
dia akn jadi lebih tabah dan matang  tok mase akan datang..
dan aku percaye,
kekecewaan ini akan jadi kan dia lebih kuat..
cuma aku ada sedikit nasihat buat dia..


to: ......
(beb,aku x boleh nak taip ni..jari aku kaku..lagu uh buat aku beku! -.-')

ok2..
aku terpaksa off kejap speaker laptop aku..
huhu..

to yang berkenaan,
life anda masih panjang lagi..
jangan kerana kisah lalu,
anda rase dunia ni gelap..
tolong bangun dari kisah silam anda..
sya percaya,suatu hari nanti anda akn jumpe yang terbaik..
meski berat untuk lupa kan dia,
kerna sya faham dia pernah jadi sebahagian dari diri anda..
tapi percye lah,
masih ade lagi yang sayang anda..
masih ada lagi yang memerlukan anda..
masih ada lagi yang pedulikan anda..
tolong bangkit dari dunia gelap anda..
jangan sia-siakan diri anda..
tolong tinggalkan bayangan dia..

cuba anda renung balik diri anda..
mane pergi diri anda yang dulu..??
mane hilangnye diri anda yang dulu..

tolong bangkit..
orang sekeliling anda rindu kan anda yang dulu..
mereka hilang anda yang dulu..
mereka perlukan anda yang dulu.
di mata mereka,anda cukup sempurna..


cuba anda lihat ibu bapa anda..
x terfikir kew bagaimana susah hati mereka bila tengok anda dalam keadaan sekarang??
lebih2 lagi hati ibu anda..
sya yakin,ibu anda mahukan anak nya yang dulu..
yang selalu riuhkan hari nya..
dengan telatah anda..
dengan kemanjaan anda..


cuba anda lihat kawan2 anda..
sya yakin..
dalam ramai2 kawan anda,
ada yang risaukan keadaan anda..
dan mereka mahukan anda yang dulu..
anda tempat mereka luah kan perasaan..
anda tempat mereka cerita masalah mereka..
dan mereka nak anda yang dulu..
supaya mereka dapat sama2 berkongsi hilai tawa..
renung lah balik..


dan sya,
sudah semestinya sya mahukan anda yang dulu..
anda yang sya kenal dulu..
yang selalu ceria tanpa masalah..
bangun lah...
kami semua rindu kan anda..
rindukan hilai tawa anda..
rindukan usikan anda..
mana pergi nya budak bertocang dan berskirt yang selalu kepoh dengan cerita2 dia??
tolonglah..
kembalikan semula diri anda..
itu hak kami..
jangan pernah rampas semuanya dari kami..


tolong lah..
kami mohon..
kami nak anda yang dulu..
kami akan sentiase ada untuk support anda..
kami akan sentiase ada untuk dengar masalah anda..
kami nak anda layan kami macam dulu..
dan kami x nak lagi tengok anda layan perasaan anda..


akhir kata,
kami rindukan telatah manja anda..

sekian..

my talk:) kami sentiase sayang anda..
Thanks for reading :)

No comments: