bila la aku nak sedar....urrm..

assalammualaikum..

hye!

ok..
setelah sekian lama myra x update blog nie,
hari nie baru terpujuk hati nak update blog.
terpujuk hati??
merajok ke??

urm..entah lah..
no komen..
lately nie,mood pon swing jew..
pms??
huh-.-
x ada reason lain kew hah??


dah lah..
malas nak merepek panjang2..
sejak hari tu,aku cepat nak panas je..
cepat nak melatah..-.-
ada je yang x kena..
semua yang depan mata aku,yang x kena,memang hangin la aku..


sekarang nie pulak,macam2 benda buat aku moody..
hey! why out of sudden??
aku tension ar macam nie..


ok..sekarang aku faham..
aku kena terima kenyataan semua ni.
even susah!
and sometimes make me stuck!
i really hate this!


serius aku x suka keadaan macam nie..
tapi nak buat macam ner??
waktu x boleh nak pusing balik maa..


i'm depressed...


sekian..

my talk:) is it does the life means??why it is so unbelieveable??
Thanks for reading :)

No comments: