aku x sanggup nak melangkah masuk sekolah esok!...

assalammualaikum..

hurm..sekarang baru 2345..
em..jarum jam makin lama makin laju bergerak..
terasa macam nak sampai ajal pon ade..-.-


bila pikir2 balik..
kenape baru sekarang aku nak takut??
dulu aku relax jew..
sempoi bagai..


aku bukan ape..
ntah lah..
susah aku nak cerita..
rase x terluah apa yang ade dalam hati ni..
ya allah..
tenang kn lah hati ku..
permudah kn lah segala urusan kami..


nie jew la harapan aku..
parents aku x komen ape2..
lebih2 lagi ibu aku..
beb!!
myra kenal ibu myra mcam ner??
aduss..
berat betol kepale otak nie..


semua bagi high expectation..
what????
aku x sanggup lagi nak dengar..
cukup2 la..


sebelom nie,pmr,myra bernazar..
so,kali ni,insyaallah myra nk bernazar lagi sekali..
nak nazar ape??
em..x payah la nak cerita dekat sini..
biar myra sorang je yang tau..


adoii~
x sanggup rase nye nak tunjok slip result dkt parents..;(
hurm..

serius!
x pernah2 myra rase risau macam ni.
gila arr...
Thanks for reading :)

No comments: