jauh melangkah......

aku mencari kelemahan dlm setiap permaslhn..
kerna aku tau di situ ada kekuatan..

aku mencari erti remaja sbnar..
kerna aku tahu di situ aku bina jati diri..

aku mencari kesedihan..
kerna aku tahu ia akn membuahkn kbhgian..

aku mencari kn cabran..
kerna aku percaya manusia x kn hebat tnpe halangn..

aku mencari seorg shbt..
kerna aku yakin dia insan yg terhebat..

aku mencri sebuah keluarga..
kerna aku tahu di situ ada syurga..

aku bersahabat dgn si tempang..
kerna aku tahu dia punyai kekuatan..

aku blayar bahtera ilmu..
kerna aku ykin tiada azimat yg setanding..

aku bertemankan si buta..
kerna aku yakin dia punya mata hati..
aku bersahabt dengan musuh..
kerna mereka sumber kekuatan ku..
aku mencari kasih syg sebenar..
kerna aku ykin ia azimat yg terhebat..
aku mencari ketidaksempurnaan..
kerna di situ aku belajar erti kehidupan

Thanks for reading :)

No comments: