luv u lah!! ;)

salam..;)
selamat hari raye..maaf zahir dan batin:)
to my fwens,or spew2 yg mngenali diri nie,myra minx maaf dr hujung rmbut hgga hujung kaki..halal kn mkn n minum myra,n pew sjew yg myra dh gne or ambil..;)
myra tau kdg2 myra nie noty:)
slalu wt perangai..sakat org..'bahan' org.;p
but,those are the ways for me to express my feeling towards u;p
hehe..

spm is just around the corner..
so i dont have much time to write here..
hopefully i can spend my 15 minutes to write here..;)

the eid is just starting..;)
thanx fr every1 who sent eid's greetings to my inbox..:)
wish u have ur great hari raya too:)

em..khamis lepas,myra wt mkn2 ckit..
just fr my fwens..
soi klu ade d'antre korg yg myra x jmput..
cz it's just a jamuan..
not open house..
mybe next year,myra akn wt open house..
insyaallah..:)
fr sure,i'll invite u;)

thanx to kwn2 yg sudi dtg:)
korg mmg gempak la;)
tok yg x dpt dtg,it's ok..
mybe next time u'll join us......

tiqa jusril was the first person came to my house..:)
thanx beb!
sggup dtg awal..
sbb nk tlg..
unfortunately,suma udah 'diberesin' ;p
haha..
thanx to fiza too.:)

alhmdulillah..
suma brjln ngan lancar..:)
hepi tgk kwn2 b'kumpul wmai2 dkt umah myra;)

thanx gak to dayah,syahirah yg sudi bertandang smpai akhir jamuan..:)
myra syg korg;)
korg mmg sporting arr...;)
haha..

oopppss!
dh kesuntukan mse..
i got to go..
wish me luck for my trial..:)
bye!!

my talk:) to aini,thanx fr coming..dye sudi dtg wlupon penat.x sngke dye dpt dtg sbb dye bwu blik dr australia..kul 2 ptg bwu cmpai umah..:) thanx dear..:) thanx fr ur kangaroo too;)
Thanks for reading :)

No comments: