terima kasih....

terima kasih...
kerana mgajar aku erti khidupan sebenar..
diri nie x sehebat mane..
tp aku ttp dgn pndirian aku..
bia pew org nk ckp tntg aku..
bg aku,mereka x kenal siapa aku..


pahit,manis,semua aku lalui seorg diri..
kerana aku pcye,aku x k'seorgan..[diatas sana maha hebat..sentiase brsama aku..]
pjlanan aku bwu sekerat jln..
msih byk yg plu aku tempuhi..
zaman p'sekolahn mmg mencabr buat diri ku..
diri nie d'sbukkan dgn tugasn pnting hnye utk mengalih tumpuan dr pelbagai p'msalahn yg aku alami..
spm,pgws,adlh tujuan utama aku..
aku tahu pew yg aku nk..
terima kasih pd sape2 yg mnyokong aku..


syg nk tamat kn zaman nie..
x sbr nk melangkah ke alam pengajian..
taon senior bg aku..
ckgu2..
terima kasih kerana mendidik aku mnjadi seorg yg punye mtlamat..
teman..
terima kasih kerana sentiasa melahirkan semngat ingin brjaye dlm diri ku.

maaf d'ats ketelanjuran diri nie..
x dew niat tok mnyakitkn hati mane2 phak..
mgkin aku yg terover..
jika adew slh dan silap minta d'maaf kn..

aku smakin cbuk dgn urusan sek..
mse dan jadual aku smakin padat..
byk tgas yg plu aku langsai kn..
penat tok bwa suma ni..
tp aku pcye,suma nie hnye sementara..

buat yg trsyg,trima kasih..
kerana msih berada d'smping ku..
mereka sggup brsame aku tatkala suka n duka..
terima ksih d'ats nasihat yg d'beri slame nie..
mereka tuggak kekuatan aku..

to my sweet heart[qila] : i know u can do it..beat the others..trust urself..ur fwen do not know who u r..let them spread the bad things bout u..it's ok..thank to them..
lock their mouth wif ur results..luv u..

to my hero[alip] : luv u dear..gud luck tok pmr nanty..akk ykin alip bleh..!
usaha tgga kjayaan..

to my beloved[myra] : tiada pew yg akk ingin kn slain nk tgk hbgn adk bradk kta kekal..mgkn slame nie adew yg akk trlepas pndg..tp pcye lah,myra ttp adk akk..luv u..

sekian=)
Thanks for reading :)

No comments: