APRILFOOOOOLLL!!!!!!!! =)

welcome fwen...
today is aprilfool..
let's enjoy it..=)

em...quite happy today..
cz everyone wish me=)
thanz bangat sme korg..
i'll keep this moment in my diary fr ever..
cz this is my senior year..
cdyh nyer..:'(

everyone comes n goes in our life..
it's hard fr us to stop it..
so do me..
pew yg pnting,myra akn ingt cmpai ble2...

em...dh ar tachink2 nie..=)
x syok ar..
nk ctew ckit pew yg jd time besday myra nie;)
do read my story eik..??;)

em...31/3/2010..
ptg lg dh trima wish dr my beloved kakak sdare:)
even jauh,but dye still ingt at myra;)
x lame pas uh,my beloved daddy blik keje..
cian ayh ku..kne ujan;)
yg besh nye,ayh blik bwk present beb!!!;)
ahahaha...
guess what dye bli;)
hehee..dye bli kn 'sweater'=)
huhu..nice...
cntik sgt...thanz ayh=)
yg lg besh...
adk myra yg sowg 2 pon dpt gak;)
adoyai..
pew lg..hepi btowl dye=)
haha..

em..1/4/2010...=)
hari yg dtunggu..
seorg demi seorg wish..
x larat myra nk weply mcge dye org suma..
but i try my besh..[wanna to appreciate them;) ]
but..mse uh myra mch tggu lg ucpn dr sombody..
cmpai kul 1 myra tggu..but still x muncul..
huhu..ati ku pasrah:( [adoyai=) ]
hahaahaha..
pg kul 5.45 myra trjge..
aha!!!!! at last;)
dye wish gak:)
hehe..kul 2 pg td..[time uh dh tdow..]
x pew..ku weply jua;)
dgn trsengih-sengih=)
hehehe..
thanz dear:)

em..kt sek plak dpt byk wishes from my fwen..
pling besh sklay ble dpt hadiah beb!
ahaha...
thanx myra....=)
nice mug uh..
dew pix bear lg;)
time kcih byk2...

sekian....=)
Thanks for reading :)

No comments: