Down

Assalammualaikum...

Pagi tadi padu sakit dia.
Berair mata aku tahan sakit tu.
Dah lama aku tak rasa sakit macam tu.

Budak sebelah aku siku aku,
"Kenapa nangis?"
Tak..menguap je.
Sebenarnya aku tengah tahan pedih yang teramat sangat.!

Gastric.
Aku tak tahu apa lagi yang tak kena.
Makan aku ikut time.
Malah budak rumah kata aku makan macam hantu.
Banyak kemain.
Tapi tetap kena gastrik juga.


Maybe sebab stress.
MInggu ni mental aku memang tercabar.
Ni aku taip ni pun aku rasa dalam perut ni macam kena toreh dengan pisau.
Sebelum tu aku lelap sekejap.
Kot mana tahu boleh hilang rasa sakit tu.
But still sama,
Cuma kurang sikit je.


Ni aku nak gegar siapa minta ubat?
Semua housemate dah tidur.
Try bancuh milo minum suam2, still sama.
Makan biskut pun still sama.
Tolong la.
Esok aku ada quiz.


sekian.

My talk:) Mental aku hampir shutdown. Sabar Myra. Kau kuat.
Thanks for reading :)

No comments: