Up

Assalammualaikum..

Bila dah buat keputusan, benda paling aku benci sekali ialah nak terima kenyataan.

Bukan aku tak redha.
Bukan aku tak fikir masak-masak sebelum tu..

Tapi kadang ada benda kau tak boleh lupa tentang kebaikan seseorang pada diri kita.

Mungkin now ada benda salah kita. Kadang kita tak mampu nak tenang kan keadaan tu.
Kadang kita sendiri tak sedar sampai kita hilang apa yg kita ada.


Jauh sekali nak tegak kan ego.
Ni kalau terjumpa individu tu, aku nangis dulu Kot.
Ye la. Mana tak nya.
Paling rapat. Paling sayang. Macam darah daging sendiri.


Tak apa.


Pujuk hati sekali lagi.
Tak apa..

Kau buat ni bukan sebab kau benci dia.
Bukan juga sebab kau marah dia.


Tapi sebab sayang.


Sebab sayang kau tak nak kerap jadi situasi itu lagi.

Ahhh..aku benci bila tengah menaip ni mata berkaca.
Pfft!

Pendirian aku masih sama.
Tetap sama.
Sekiranya, one day, aku tak rasa dalam masa terdekat ni..
Mustahil.
Marah dia mungkin bersisa.


If one day, dia ada masalah, or even need something or someone, I'll be there.

Ehh.dah.
Kang deras pula air terjun ni.
Duduk dekat tempat public nangis tanpa sebab orang akan kata aku gila.hahah


Ok..done.

Sekian.





Thanks for reading :)

No comments: